איך עושים קידום אורגני
ספטמבר 3, 2022 מאת עורך 0

איך עושים קידום אורגני

לפני שנבהיר איך עושים קידום אורגני, נתחיל עם כמה מילים לגבי מי בעצם צריך את זה. קידום אורגני נחוץ לכל בעל אתר שרוצה שיגיעו אליו יותר גולשים. הקידום נחוץ לבעלי עסקים או מותגים, שרוצים חשיפה מוגברת, בפני קהל יעד רלוונטי. בקיצור, זה נועד לכל מי שרוצה להשיג יותר חשיפה, לרוב לטובת שיפור תוצאות עסקיות ברשת או בעסק שפועל אף מחוץ לרשת.

איך קידום אורגני מעצים חשיפה

מיד נביא כמה כלים חיוניים, אך צריך להגדיר לא רק איך עושים קידום אורגני אלא גם איך הוא מעצים חשיפה. המטרה של הקידום היא שהאתר יופיע במקום גבוה ובולט מאוד בגוגל. עדיף כמובן שהאתר יוצג בעמוד הראשון, לאור חיפושי גולשים רלוונטיים. מיקום גבוה בגוגל יביא הרבה כניסות לאתר וכתוצאה מכך, ליותר פניות לעסק, יותר עסקאות, מכירות ורווחים. כל זאת, מבלי לשלם עבור פרסומות (כפי שנהוג בקידום ממומן).

כך עושים זאת נכון

וכעת, איך עושים קידום אורגני? בעזרת הכלים הבאים:
1. מחקר מילות מפתח – זהו תהליך מחקרי, שנועד למצוא את הביטויים וסוגי החיפושים, שרלוונטיים עבור לקוחות פוטנציאליים.
2. הטמעת ביטויים – מצרפים ביטויי מפתח רלוונטיים, בדפים שונים באתר. פעם, אפשר היה למלא את התוכן עם המון ביטויים. כיום מנועי החיפוש דווקא מורידים על זה את הדירוג. צריך להשתמש במילות מפתח בצורה מדודה, טבעית והגיונית. כדאי לשלב ביטויים בכותרות, תפריטי ניווט באתר, מאמרי בלוג ומידע וכדומה.
3. שיפור האתר – אתר שמבריח גולשים יקבל דירוג נמוך. צריך להפוך את האתר לאטרקטיבי ומועיל. כל מה שישאיר את הגולשים שמגיעים ולא יבריח אותם. האתר צריך להיראות יפה וברור, לא מסורבל או עמוס מדי. אפשר להוסיף סרטונים, אנימציה, גרפיקה, מאמרים. לא פחות חשוב, מהירות טעינה טובה.
4. כלים תומכים כמו חשיפה ברשתות חברתיות, קישורים מאתרים דומים, הפניות ממקורות ברשת, כל זה ישפר עוד יותר את הקידום האורגני.
5. יודגש כי קידום אורגני זה לא תהליך נקודתי. צריך להמשיך ולבצע את עבודת הקידום, כדי להגיע לדירוג גבוה ולשמור עליו.

עדן קידום אתרים