בניית אתר מכירות
ספטמבר 24, 2022 מאת עורך 1

בניית אתר מכירות

ניתן לבנות אתר מכירות בכמה שיטות ועל בסיס פלטפורמות מגוונות. אך יש דברים מסוימים שכדאי לדעת, ולא משנה אם רוצים לבנות אתר בוורדפרס, דרך וויקס או בכל פלטפורמה מקוונת אחרת. לצורך בניית אתר מכירות, כדאי להכיר כמה מושגים בסיסיים שנציג לפניכם.

מהו דומיין

דומיין הוא השם שבו יופיע האתר שלכם באינטרנט. רצוי לבחור שם ייחודי, שיהיה קשור בצורה כזאת או אחרת לבית העסק. ניתן בשניות ספורות לבדוק באינטרנט, האם דומיין הרצוי לכם כבר תפוס או שהוא חופשי לשימוש.

על אחסון אתרים

לצורך בניית אתר מכירות יש צורך לא רק בדומיין ובפלטפורמה לבניית אתרים אלא גם בשירות של אחסון אתרים. שירות האחסון לרוב מבוסס על חבילות שונות, ויש לבחור את החבילה שמתאימה לצרכי העסק מבחינת נפח האתר, מספר עמודים, מספר גולשים צפוי וכדומה. הדבר החשוב הנוסף הוא לבחור אחסון על שרתים אמינים, שמספקים מערכת גיבוי, התאוששות מתקלות, שירות לקוחות זמין.

בניית אתר מכירות נתמך SEO

פעם נהגו קודם כל לבנות אתר מכירות ורק לאחר מכן להתחיל לחשוב על קידום ושיווק. כיום מומלץ כבר בזמן בניית אתרי מכירות, להביא בחשבון את קידומו אונליין ו-SEO (אופטימיזציה). המשמעות היא שאתר כזה יהיה מותאם גוגל והוא ישיג חשיפה גדולה, בתוך זמן קצר יחסית.

מהירות טעינה ואבטחה

בבניית אתר מכירות יש להביא בחשבון את מהירות הגלישה באתר ואת רמת האבטחה. הציבור כיום מתוחכם מאוד והרבה גולשים לא יבחרו לקנות בחנות, ללא פרוטוקול אבטחה חזק. כמו כן, חשוב שהאתר יהיה בנוי כך שהוא יספק גלישה חלקה וייטען מהר בכל מכשיר. אתרים שנטענים לאט (אפילו אם נראים נהדר), לא משיגים תוצאות מוצלחות. בגלל חוסר סבלנות של הגולשים, יינטשו אותם מהר מאוד.

ממשק איכותי

אחרון חביב (אך לא אחרון בחשיבותו): ממשק וניווט. חשוב שחווית הגולש תהיה אופטימלית. ממשק משתמש של חנות מכירות או תפריט הניווט צריכים להיות איכותיים, נוחים ומזמינים. כל דף באתר בפני עצמו צריך להיות מוצלח, אך במיוחד יש לשים דגש על עמודים מרכזיים ועל שיפור תהליך הרכישה. תהליך רכישה איכותי, ידידותי ונוח, מוביל למיקסום מכירות.