האם צריכים גדר גורים?
ספטמבר 18, 2022 מאת עורך 0

האם צריכים גדר גורים?

נתחיל מזה שלא כל גור צריך לול לגור וצריך לבחור נכון ציוד מקצועי לכלבים. יש גורים שיכולים בהחלט להסתדר בלי מתחם גורים. לא מתאפשרת תא גור כאשר הבית ערוך כהלכה, כאשר משחררים מספיק אנרגיה עבור הגור, כאשר יוצאים איתו לטיולים רבים וכאשר הגור אינו מראה סימני שבירה או לעיסה של רהיטים.

מתי כדאי להכניס לול לגור בבית?

  1. כשאנחנו לא מאמינים שהגור לא יזיק בהיעדרנו
  2. כשאנחנו לא יכולים למנוע מגורים לגעת ברהיטים כשאנחנו לא שם
  3. כאשר אנו רוצים לזרז את תהליך החינוך והניקיון לפי הצורך
  4. התרגלות לגדר יכולה לעזור כאשר הגור מתקשה להרגיע ולנוח
  5. כשיש לנו כלב בוגר שצריך לתחום אותו מכל סיבה שהיא

כאשר גור לבד בבית

גורים הם דף חלקלק. הם לא יודעים מה מותר ומה אסור, מה זה צעצוע, מה זה רהיטים, איפה להשתין ואיפה עדיף לא להשתין. לפעמים אתה צריך כיוון כדי ללמוד את זה לאורך זמן. לול לגור יכול לספק לנו הדרכה מהסוג הזה גם כשאנחנו לא שם.

כי בואו נודה בזה, אין לנו הרבה אפשרויות

הוא יכול לנשנש על הספה, לאכול את השולחן, לעשות פיפי על המיטה, ללכת לכאן, ללכת לשם, הכל מלבד לנוח. כל כך הרבה אפשרויות עלולות לפעמים להקשות על גור להרים את עצמו ולהירגע. כאשר אנו משרטטים עבורו מקום ספציפי (או בתוך גדר או באמצעות גדר גורים לחלוקת הבית), צד אחד הוא המיטה והשני הוא המקום בו הוא צריך להיות, צעצועים שהוא אוהב ומקום לכרסם עצמות, אנחנו מגבילים אותו בבחירות, מאפשרים לו רק 2 אפשרויות – להתעסק עם העצמות שלך או לנוח. כשהגור מתרגל לגדר, קל לו יותר להירגע כשהוא לבד, והוא לא יודע כמה כיף להרוס את הבית שלך. כאשר לול הגור הוא "היושב" של הגור שלך, גם אתה וגם הוא יכולים להישאר רגועים. כשחושבים על זה, מתי קל יותר לבחור חולצה? מתי יהיו זמינים 2 צבעים או 15 צבעים?

אבל יש בעיה!

גורים חייבים לפתח הרגלים מתקדמים מסוימים כדי להירגע במתחם. בשום פנים ואופן אין להחזיק את הגור במכלאה ולסגור אותו בפעמים הראשונות. מבלי להתרגל, הגור יהפוך עצבני יותר מהיותו במתחם והוא לא יוכל להירגע ולנוח.