קידום חנויות באינטרנט
ספטמבר 20, 2022 מאת עורך 0

קידום חנויות באינטרנט

המכירות בחנויות מקוונות ובמסחר מקוון ממשיכים לשבור שיאים. מכיוון שישנן חנויות רבות באינטרנט, זו לא משימה פשוטה לבלוט מעל המתחרים. כבר לא מספיק להשיק אתר איכותי, שנראה טוב. חשוב לא פחות לבצע קידום חנויות באינטרנט בצורה הנכונה. קידום באינטרנט מביא לגידול עקבי במספר הגולשים שמגיעים לחנות. קידום איכותי חותר באופן מיוחד להביא לחנות מסוימת גולשים רלוונטיים. כלומר אנשים שזקוקים כרגע או בזמן הקרוב, למוצרים שהחנות המקוונת מספקת אותם.

קידום חנויות באינטרנט והאם זה משתלם

לפני שנתאר בקצרה את הסוגים המקובלים והאפקטיביים של קידום חנויות באינטרנט, יתכן שתרצו לדעת האם זה משתלם. עבור עסקים שפועלים אונליין, המטרה של קידום באינטרנט היא לייצר תנועה ומכירות באתר. זו צורת הפרסום האקטיבית ביותר, כאשר מבצעים אותה בצורה נאותה. הצורה הנכונה של קידום חנויות באינטרנט מבוססת על כמה דברים:
1. הכרת הלקוחות – אפיון קהל היעד הטבעי של החנות.
2. הכרת מגוון פלטפורמות פרסום מקוונות – אשר תומכות קידום מכירות באינטרנט.
3. בדיקת יעילות – שימוש בכלים של אנליטיקה וסטטיסטיקה, על מנת לשפר את טכניקת הקידום וליעל את הקידום, תוך בדיקת תוצאות מתמדת.
4. עלות מול תועלת – קידום של חנויות באינטרנט שנעשה בצורה אפקטיבית, יעלה פחות מכפי שהוא מפיק לעסק. כלומר, ביחס להשקעה בשיטת פרסום ושיווק זאת, מקבלים הכנסות גבוהות יותר. רווחיות החנות עולה ובסיס הלקוחות והיקף העסקאות עולים.

מהם סוגי הקידום באינטרנט עבור חנויות מקונות

יש טכניקות שונות לבצע קידום חנויות באינטרנט, אולם בגדול יש שני כיוונים אפשריים. כיוון אחד נקרא קידום אורגני. כיוון שני נקרא קידום ממומן. חשוב לציין כי ניתן לשלב את שתי השיטות במידת הצורך.
קידום אורגני מיועד להביא לכך שתהיה חשיפה גבוהה לחנות, דרך גוגל. באמצעות טכניקות של מקדמי אתרים, מחזקים את הדירוג. כלומר, ברגע שגולש מבצע חיפוש בגוגל תחת ביטוי או מילים רלוונטיות לעסק, החנות תופיע במיקום גבוה – דירוג שמביא גולשים רבים להקליק על הקישור ולגשת לחנות. קידום ממומן נעשה על ידי הצגת קישור לבית העסק בתוצאות חיפוש, אך עם חיווי על כך שמדובר במודעה בתשלום.