קידום עסקים בגוגל
אוגוסט 25, 2022 מאת עורך 0

מי צריך קידום בגוגל

מקימים עסק חדש ורוצים להתבסס? מרגישים שמשהו בולם את העסק הוותיק ולא מאפשר לו לממש את הפוטנציאל ולהגיע הכי רחוק שאפשר? רוצים להשיג הרבה יותר לקוחות, בקביעות? אם התשובה לשאלות הללו חיובית, הרי שאפשר לומר כי קידום עסקים בגוגל יעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. למה הקידום הזה כל כך חשוב ואיך עושים את זה – כל מה שרציתם לדעת.

למה קידום עסקים בגוגל חיוני ונחוץ

גוגל היא אחת מחמשת חברות הטכנולוגיה החזקות, המרוויחות והידועות ביותר בעולם. זו חברה שבנתה את המוניטין שלה על מנוע החיפוש המפורסם, שאין לו מתחרים. האלגוריתם של מנוע החיפוש נועד לעזור לגולשים למצוא באינטרנט את מה שהם צריכים. מסיבה זו, כל עסק שיש לו אתר, צריך קידום עסקים בגוגל. בזכות התהליך הזה, כמות החשיפה לעסק דרך האתר העסקי, תגיע למימדים יוצאים מן הכלל.

שתי צורות קידום בגוגל

משמעות הקידום היא, להוביל את העסק שלכם למקום שבו כמה שיותר גולשים רלוונטיים ייכנסו לאתר שלכם. זה יכול להיות אתר תדמית, אתר מכירות או אפילו בלוג עסקי, בסופו של דבר אתם מרוויחים ככל שיש יותר חשיפה. וזה אפילו לא מסתיים בזה. בעזרת קידום איכותי, ייכנסו לאתר שלכם אנשים שזקוקים ומחפשים ברגע זה, שירותים או מוצרים, כמו שאתם מספקים. יש שתי דרכים לבצע קידום עסקים בגוגל:
1. קידום אורגני – צורה זאת של קידום נועדה למקם את האתר שלכם במקום נגיש, בתוצאות החיפוש הטבעיות. אפשר לבצע את זה בשיטות מגוונות כגון אופטימיזציה של מנועי חיפוש, שימוש בכותרות, מחקר מילות מפתח ועוד. קידום אורגני הולך ומשתפר ככל שהאתר כולו יהיה איכותי יותר, נטען מהר, בעל דפים איכותיים שהגולשים מוצאים בהם ערך. החשיבות של התהליך בכך שהגולשים מיחסים ערך רב ומהימנות לתוצאות החיפוש האורגניות. זה לא נתפס בתור פרסומת אלא יותר סוג של הפניה או המלצה.
2. קידום ממומן – בצורה הזאת, הקידום נעשה באמצעות קמפיינים בתשלום. כאשר לקוחות יבחרו חיפוש מסוים הרלוונטי לעסק שלכם, גוגל תציג שורה של עסקים ששילמו על כך, במקום בולט. יש להביא בחשבון שהתוצאות מוצגות בתור מודעה. היתרון: התוצאות וההשפעה מהירות מאוד.